1.פעם אחת היה סיני,תראו כמה   יש היום                                                                                                                                                                         2.אובמה בא לבקר את נשיא רוסיה הוא בא לשדה תעופה היה פרוש לו שביל אדום לפניו והחיילים היו לבושים כראוי.אובמה הלך על השביל אמר לו נשיא רוסיה אתה רואה את שלושת הכפתורים תילחץ עליהים אובמה לחץ על הראשון נפל עליו פח זבל כולם צחקו נשיא רוסיה אמר לו תילחץ על השני נפל על 30 פחי זבל כולם נשכבו מצחוק נשיא רוסיה אמר לו תילחץ על השלישי ונפלו עליו 40 פחי זבל.לאחר מכן אובמה הזמים את נשיא רוסיה אליו לביקור.כל החיילים היו לבושים כראוי ושביל אדום היה פרוש אובמה אמר לנשיא רוסיה אתה יודע מה צריך לעשות?נשיא רוסיה לחץ על הכפתור הראשון זז מהר הצידה אך לא קרה דבר כולם התפוצצו מצחוק הוא לחץ על השני וכלום לא קרה כולם נשכבו על הרצפה אובמה כמעט נחנק אבל אמר תילחץ על השלישי ולא קרה דבר.נשיא רוסיה אמר חכה חכה אני אספר ברוסיה איך אתם מתנהגים אלי פה.אובמה אומר:רוסיה?אין יותר רוסיה!!!                                                                             3.שלושה ערפדים התחרו מי שותה יותר דם הראשון יצא וחזר עם פה מלא דם שאלו אותו איך עשית את זה?הוא אמר אתה רואה את העמוד שם?שתיתי את כל הכפר שמאחוריו.השני בא עם כל הפרצוף דם שואלים אותו איך עשית את זה.הוא אמר:אתה רואה את העמוד שם שתיתי את כל הכפר שאחריו ועוד בית השלישי בא כל הגוף שלו דם שאלו אותו איך עשית את זה?הוא אמר אתה רואה את העמוד שם?אני לא ראיתי!!!                                                                 4.רומני צרפתי ואיטלקי נוסעים במטוס.הצרפתי אומר הגענו לארץ שלי השניים האחרים שואלים אותו איך אתה יודע.כי נגעתי במגדל אייפל.כעבור כמה זמן אומר האיטלקי הגעמו לארץ שלי?השניים האחרים שואלים אותו איך אתה יודע?כי נגעתי במגדל פיזה.הרומני אומר הגענו לארץ שלי. השניים האחרים שואלים אותו איך אתה יודע?כי גנבו לי את השעון!!!