1. שמנה אחת מסתכלת בחלון ואומרת לבעלה "היי, יש שם זברה!" ואז בעלה אומר:"יש לי שני דברים לתקן אותך-

א. זה לא חלון, זאת מראה.

ב. זאת לא זברה, זאת פרה!

2. שמן ורזה עושים תחרות שמי שנושם במים יותר זמן, הוא המנצח. בתחילת התחרות, שהשמן והרזה התחילו להתחרות, אז השמן התחיל לצוף. אז הוא אמר:"זה לא פייר! לקחתי כל כך הרבה אוויר, עד שמרוב שיש לי אוויר צפתי!" אז הרזה אמר:" זה לא בגלל האוויר, זה בגלל השומנים שמציפים אותך!"

3. איש אחד הלך ברחוב, ופתאום ראה בקבוק. הוא הרים אותו ופתח אותו. מהבקבוק יצא שד שהבטיח לאיש לקיים משאלה. האיש אמר: “אני רוצה לגור בתוך ארמון". השד התעצבן עליו ואמר: “אני גר בבקבוק אתה רוצה ארמון?!”

4. שומר מלווה נידון למוות למקום ההוצאה להורג, הם עוברים במדבר. "איזה חם פה!" אומר הנידון למוות "מה אתה מתלונן?" עונה השומר "אני צריך גם לחזור!"

5. מורה אחד קנה ג'יפ 4×4. הוא הגיע איתו בבוקר לבית הספר, גאה בעצמו ומאושר ובסוף היום, כשחזר לג'יפ גילה שחרטו לו על הסימן 4×4 את הכיתוב: “16=”. הוא מאוד התרגז ונסע למוסך כדי שיעלימו את החריטה. המוסכניק מילא ומחק את החריטה ואז אמר למורה: “אולי כדי שתשים מדבקה שכתוב עליה "16=” כדי שמי שעשה את זה יראה שזה כבר כתוב ולא יהרוס לך את הג'יפ החדש". המורה הסכים וחזר הביתה. בסוף היום למחרת, כשהוא חזר לג'יפ שלו הוא ראה שלייד המדבקה החדשה חרוט לו בגדול "V”.

6. המלך אומר לליצן החצר: " אני רוצה שתבקש סליחה, שיהיה יותר נורא מהמעשה!" ליצן החצר בועט במלכה בתחת ואומר למלך: " אוי, סליחה, חשבתי שזה אתה!"

מקווה שנהנתם מהבדיחות המדהימות!!!