1.פעם אחת הייתה בלונדינית והיו לה 2 חברות.הם הלכו ביער ופגשו מכשפה,אמרה להן המכשפה:תסתכלו במראה אם תגידו דבר נכון תקבלו משאלה אם תגידו דבר לא נכון תעלמו.הסתכלה במראה החברה הראשונה ואמרה:אני חושבת שאני הכי יפה בעולם והיא נעלמה.החברה השנייה אמרה:אני חושבת שאני הכי חכמה בעולם והיא נעלמה.הבלונדינית אמרה:אני חושבת ש… ונעלמה.

למה זה מצחיק?בלונדיניות לא חושבות כשהבלונדינית אמרה שהיא חושבת היא נעלמה…

2.בלונדינית ולא בלונדינית ראו טלוויזיה,הם ראו איש עומד לקפוץ מביניין.הם יתערבו הלא בלונדינית אמרה שהאיש יקפוץ והבלונדינית אמרה שהוא לא יקפוץ.לבסוף האיש קפץ,אמרה הלא בלונדינית:רימיתי ראיתי את השידור החוזר וידעתי מה עומד לקרות.אמרה הבלונדינית:גם אני ראיתי את השידור החוזר אך לא האמנתי שהאיש יקפוץ שוב.

למה זה מצחיק?שידור חוזר לא באמת קורה פעמיים רק משדרים אותו פעמיים זאת אומרת שגם האיש לא קפץ פעמיים…

מקווה שנהנתם מהבדיחות המדהימות!!!